به وب سایت شرکت سیمان یاسوج خوش آمدید ... شرکت سیمان یاسوج ضمن خوش آمدگویی آماده تحویل فوری سیمان با کیفیت ممتاز در تناژهای مختلف می باشد لطفاً جهت اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر فروش تماس حاصل نمایید . 07433235383 - 09171417402... ...
منوی اصلی
Skip Navigation Links

تصویر روز

اتوماسیون اداری

کاربران گرامی شما می توانید جهت ورود به اتوماسیون اداری بطور مستقیم روی لینک زیر کلیک کنید

 


اخبار و اطلاعیه ها
آگهي تمدید مناقصه خرید و حمل سنگ آهن(1403/03/01)
بدینوسیله به اطلاع کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط می رساند، به دلیل اینکه روز چهارشنبه مورخ 1403/03/02  توسط هیات محترم دولت تعطیل رسمی اعلام گردیده است، لذا زمان اخذ و تحویل اسناد مناقصه ی "خرید و حمل سنگ آهن" تا تاریخ 1403/03/05 تمدید می گردد. 
- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ 20/000/000 ریال به حساب شماره 0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
- زمان اخذ اسناد: از تاریخ 1403/02/24 لغایت 1403/03/05 می باشد.
- زمان تحویل اسناد: از تاریخ 1403/02/24 لغایت 1403/03/05 می باشد.
 
- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر روی گزینه دانلودفایل کلیک نمائید.
 - در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا   09171417403 تماس بگیرید.
 
 
 
 
 دانلود فایل اسناد مناقصه  
دانلود فایل اسناد مناقصه

پیام تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان

آگهی تجدید مناقصه استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی مارل و تغذیه سنگ شکن(1403/02/30)
   شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی مارل و تغذیه سنگ شکن" خود را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می ­آید.
- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ 20/000/000 ریال به حساب شماره   0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
  - زمان اخذ اسناد: از تاریخ  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ می باشد.
  - زمان تحویل اسناد: از تاریخ  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ می باشد.
 - جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر روی گزینه دانلودفایل کلیک نمائید.
 - در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا   09171417403 تماس بگیرید.
    
 دانلود فایل اسناد مناقصه

آگهی تجدید مناقصه استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی آهکی(1403/02/30)
   شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی آهکی" خود را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می ­آید.
- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ 20/000/000 ریال به حساب شماره   0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
- زمان اخذ اسناد: از تاریخ  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ می باشد.
- زمان تحویل اسناد: از تاریخ  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ می باشد.
- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر روی گزینه دانلودفایل کلیک نمائید.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا   09171417403 تماس بگیرید.
    
 دانلود فایل اسناد مناقصه

آگهی مناقصه خرید و حمل سنگ آهن (1403/02/24)
  شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "خرید و حمل سنگ آهن" خود را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می ­آید.
- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ 20/000/000 ریال به حساب شماره   0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
 
زمان اخذ اسناد: از تاریخ  1403/02/24 لغایت 1403/03/02 می باشد.
 
 
زمان تحویل اسناد: از تاریخ  1403/02/24 لغایت 1403/03/02 می باشد.
 
- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر روی گزینه دانلودفایل کلیک نمائید.
 
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا   09171417403 تماس بگیرید.
 
 
 
 دانلود فایل اسناد مناقصه  

روز معلم گرامی باد

Type the title here

Type the text here

سیمای استانی دنا در آستانه روز کارگر با حضور در کارخانه سیمان یاسوج
سیمای استانی دنا در آستانه روز کارگر با حضور در کارخانه سیمان یاسوج با مجموعه مدیران، کارکنان و بویژه کارگران این کارخانه گفت و گو کرد.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان یاسوج ، رسانه ملی، به مناسبت روز جهانی کارگر و ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان، عوامل برنامه ساز شبکه استانی دنا با حضور در کارخانه سیمان یاسوج با برنامه «صبح دنا» ارتباط زنده برقرار کردند.
در این اقدام، مدیریت مجموعه کارخانه سیمان به اتفاق مدیران واحدها از کلیه واحدهای مجتمع صنعتی بازدید و از خدمات ارزشمند و زحمات صادقانه کارگران این کارخانه با اهداء گل، کارت تبریک و همچنین کارت هدیه تقدیر کردند.
مهندس احسان یاوری پیرا  مدیر عامل کارخانه سیمان یاسوج در این گفت و گو، صیانت از نیروی کار و توجه به دغدغه‌های اساسی آنان را سر لوحه حرکت و پیشرفت به سوی قله‌های افتخاردانست و گفت: امیدواریم در سال 1403 که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است با همت تلاشگران این مجموعه شاهد رونق تولید بوده و افق هایی روشن را در کنار هم به تماشا بشینیم.

 

آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» گرامی باد
 

آگهی مناقصه استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی مارل و تغذیه سنگ شکن(1403/02/03)
  شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی مارل و تغذیه سنگ شکن" خود را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می ­آید.
- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ 20/000/000 ریال به حساب شماره   0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
 
- زمان اخذ اسناد: از تاریخ  1403/02/03 لغایت 1403/02/13 می باشد.
 
- زمان تحویل اسناد: از تاریخ  1403/02/03 لغایت 1403/02/13 می باشد.
- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر روی گزینه دانلودفایل کلیک نمائید.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا   09171417403 تماس بگیرید.
 
 
 دانلود فایل اسناد مناقصه

آگهی مناقصه استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی آهکی(1403/02/03)
  شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "استخراج ،حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی آهکی" خود را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می ­آید.
- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ 20/000/000 ریال به حساب شماره   0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
 
- زمان اخذ اسناد: از تاریخ  1403/02/03 لغایت 1403/02/13 می باشد.
 
- زمان تحویل اسناد: از تاریخ  1403/02/03 لغایت 1403/02/13 می باشد.
- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر روی گزینه دانلودفایل کلیک نمائید.
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا   09171417403 تماس بگیرید.
 دانلود فایل اسناد مناقصه

12