به وب سایت شرکت سیمان یاسوج خوش آمدید ... شرکت سیمان یاسوج ضمن خوش آمدگویی آماده تحویل فوری سیمان با کیفیت ممتاز در تناژهای مختلف می باشد لطفاً جهت اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر فروش تماس حاصل نمایید . 07433235383 - 09171417402... ...
منوی اصلی
Skip Navigation Links

تصویر روز

اتوماسیون اداری

کاربران گرامی شما می توانید جهت ورود به اتوماسیون اداری بطور مستقیم روی لینک زیر کلیک کنید

 


مناقصه ها
آگهی مناقصه تهیه، طبخ و توزیع غذای شرکت سیمان یاسوج(1404/02/31)
  آگهي تمدید مناقصه

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط می رساند که مهلت اخذ و تحویل اسناد مناقصه "تهیه، طبخ و توزیع غذا" پرسنل شرکت سیمان یاسوج تا تاریخ 1404/03/05  تمدید می گردد و تغییرات ذیل اعمال می گردد:

- زمان اخذ اسناد: از تاریخ 1404/02/31 لغایت  1404/03/05  می باشد.

- زمان تحویل اسناد: از تاریخ 1404/02/31 لغایت 1404/03/05  می باشد.

 - زمان بازگشایی پاکت ها ساعت 9 صبح مورخ  1404/03/07 در کارخانه سیمان یاسوج می باشد.

- شرایط اخذ مناقصه: مبلغ 5/000/000  ریال به حساب 0113260213003  بانك صادرات بنام شرکت پرداخت و رسید آن همراه اسناد تحویل گردد.

-تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 5.000.000.000 (پنج میلیارد) ریال در وجه شرکت سیمان یاسوج می باشد.

 

-توجه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه از 6 میلیارد ریال به 5 میلیارد  ریال تغییر یافت

سایر شرایط ذکر شده در اسناد مناقصه تغییر نمی کند.

- جهت اخذ اسناد مناقصه به سایت شرکت سیمان یاسوج www.yasujcement.ir  مراجعه مائید.

- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا 09171417403 تماس بگیرید.

 

 

 


آگهی مناقصه آجرهای نسوز (1404/02/28)
  شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "آجرهای نسوز " را  با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه عمومی خرید  نماید. لذا جهت شرکت در مناقصه از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت بعمل می­ آید. 
- زمان اخذ اسناد:
از تاریخ 1404/02/28 لغایت 1404/02/31 می باشد.
- زمان تحویل اسناد:
از تاریخ 1404/02/31 لغایت 1404/03/05 ساعت (16:30)می باشد.
- نشاني اخذ  و تحویل اسناد: برای دریافت و تحویل  اسناد مناقصه می توانید بصورت حضوری به آدرس یاسوج، کیلومتر 25 جاده یاسوج به گچساران، شرکت سیمان یاسوج، واحد بازرگانی مراجعه نمائید.
تاریخ بازگشایی اسناد:ساعت 9 صبح روز 1404/03/08  می باشد 
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا با شماره  تلفنهای 07433262201  یا 09171417403 تماس بگیرید.
 

آگهی مناقصه استخراج، حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی آهکی(1404/02/15)
 شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "استخراج، حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی آهکی" خود را با شرایط مندرج در اسناد از طریق مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقیقی  و حقوقی  واجد شرایط  شرکت در مناقصه دعوت بعمل می آید.  

- شرایط اخذ مناقصه: مبلغ 10/000/000 ریال به حساب 0113260213003  بانك صادرات بنام شرکت پرداخت و رسید آن همراه اسناد تحویل گردد.

- تاریخ اخذ: از 1404/02/15 تا   1404/02/21  

- تاریخ تحویل: از تاریخ 104/02/15 لغایت 1404/02/22  

-تاریخ بازگشایی :   1404/02/25 

پرداخت هزينه چاپ آگهي در روزنامه های کشور و کلیه کسورات و اضافات قانونی به عهده برنده ی  مناقصه می باشد.

- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.yasujcement.ir مراجعه نمائید. یا به صورت حضوری به آدرس یاسوج،کیلومتر 25 جاده یاسوج به گچساران، کارخانه سیمان یاسوج ساختمان اداری، واحد بازرگانی دریافت نمایند.

- شماره تماس جهت کسب  اطلاعات بیشتر 07433262201   یا   09171417403

-تاریخ تحویل اسناد تا (ساعت16:30) مورخ  1404/02/22 

- تاریخ بازگشایی ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 1404/02/25 

-تضمین مناقصه  مبلغ 10%  قیمت پیشنهادی به عنوان تضمین شركت در مناقصه می باشد که در سامانه صیاد در وجه شركت سيمان ياسوج ثبت گردد .

شركت سيمان ياسوج

برای دریافت اسناد1 کلیک نمایید

برای دریافت اسناد2(پیشنهاد قیمت) کلیک نمایید


 

 

 

آگهی مناقصه استخراج، حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی مارل و تغذیه سنگ شکن(1404/02/15)
  شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "استخراج، حمل، بارگیری و دپوی مواد معدنی مارل و تغذیه سنگ شکن" خود را با شرایط مندرج در اسناد از طریق مناقصه واگذار نماید، لذا از کلیه اشخاص حقیقی  و حقوقی  واجد شرایط  شرکت در مناقصه دعوت بعمل می آید. 

- شرایط اخذ مناقصه: مبلغ 10/000/000 ریال به حساب 0113260213003  بانك صادرات بنام شرکت پرداخت و رسید آن همراه اسناد تحویل گردد.

- تاریخ اخذ: از 1404/02/15 تا   1404/02/21  

- تاریخ تحویل: از تاریخ 104/02/15 لغایت 1404/02/22  

-تاریخ بازگشایی :   1404/02/25 

پرداخت هزينه چاپ آگهي در روزنامه های کشور و کلیه کسورات و اضافات قانونی به عهده برنده ی  مناقصه می باشد.

- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.yasujcement.ir مراجعه نمائید. یا به صورت حضوری به آدرس یاسوج،کیلومتر 25 جاده یاسوج به گچساران، کارخانه سیمان یاسوج ساختمان اداری، واحد بازرگانی دریافت نمایند.

- شماره تماس جهت کسب  اطلاعات بیشتر 07433262201   یا   09171417403

-تاریخ تحویل اسناد تا (ساعت16:30) مورخ  1404/02/22 

- تاریخ بازگشایی ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 1404/02/25 

-تضمین مناقصه  مبلغ 10%  قیمت پیشنهادی به عنوان تضمین شركت در مناقصه می باشد که در سامانه صیاد در وجه شركت سيمان ياسوج ثبت گردد .

شركت سيمان ياسوج

برای دریافت اسناد1 کلیک نمایید

برای دریافت اسناد2 (پیشنهاد قیمت)کلیک نمایید

 

 

 

 
 

آگهی مناقصه تامین نیروی انسانی شرکت سیمان یاسوج(1404/01/30)
 شرايط عمومي شركت در مناقصه تامین نیروی انسانی (خدماتی)

 

به این وسیله از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در این مناقصه دعوت به عمل می­آید:

1) موضوع مناقصه: تامین نیروی انسانی شرکت سیمان یاسوج.

2) تاریخ اجرای موضوع قرارداد: از1404/03/01  الی 1405/02/31 .

3) محل اجرای موضوع قرارداد: کارخانه سیمان یاسوج (واقع در کیلومتر 25 جاده گچساران، دشتروم، روستای تنگاری)، و محل­های مورد نظر شرکت سیمان یاسوج به شرح مندرج در اسناد مناقصه.

4) شركت كنندگان در مناقصه مي بايستي حداقل داراي یک سال سابقه در زمینه مورد نظر  و تائیدیه اداره کار باشند.

5) دریافت اسناد: از تاریخ 1404/01/31 لغایت 1404/02/11 با مراجعه به سایت شرکت سیمان یاسوج به آدرس (www.yasujcement.ir ).

6) تحویل اسناد: متقاضيان باید حداكثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:30) تاریخ  1404/02/11 پيشنهاد خود را در پاكتهاي لاك و مهر شده الف، ب و ج، به شرح فایل ذيل به نشانی یاسوج، کیلومتر 25 جاده یاسوج گچساران، کارخانه سیمان یاسوج ساختمان اداری، واحد حراست تحويل نمايند.

 برای دریافت  فایل  اسناد1 مناقصه کلیک نمایید

 

 

آگهی مناقصه انجام خدمات بیمه ای(اصلاحیه)
  آگهي مناقصه
(موضوع: خدمات بیمه ای)
 
احتراماً، با توجه به اينكه شركت سيمان ياسوج در نظر دارد كليه خدمات بيمه اي مورد نظر خود را طبق شرایط اعلام شده در اسناد مناقصه نزد يك شركت بيمه متمركز نمايد، لذا بدینوسیله از كليه شركت هاي بیمه واجد شرايط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می آید: 
* تاریخ دریافت اسناد مناقصه از۱۴۰۴/۰۱/۱۷  لغایت ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
* تاریخ تحویل پیشنهاد ها : ۱۴۰۴/۰۱/۲۸
*تاریخ بازگشایی پاکت های پیشنهادی:۱۴۰۴/۰۱/۳۰ ساعت ۹:۰۰ در محل کارخانه سیمان واقع در کیلومتر ۲۴ جاده یاسوج به گچساران.روستای تنگاری
* نحوه دریافت اسناد مناقصه: به سایت شرکت سیمان یاسوج مراجعه نمایید.
* نحوه تحویل پیشنهادها: به صورت پستی یا حضوری به شرحی که در اسناد مناقصه ذکر شده است.
* پرداخت هزينه چاپ آگهي های مناقصه در روزنامه هاي كشور و کلیه کسورات قانونی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
* در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت شرکت سیمان یاسوج به آدرس www.yasujcement.ir مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های 1 0743326220 و یا  09171417403 تماس بگیرید.
جهت دریافت اسناد کلیک نمایید

آگهی مناقصه خرید یک ست چرخ دنده اصلی آسیاب سیمان به همراه شافت و پنیون و دوعدد خار گوه ای
  آگهي مناقصه
 
شركت سيمان ياسوج در نظر دارد خرید 1 ست چرخ دنده اصلی آسیاب سیمان به همراه شافت و پینیون آن بعلاوه 2 عدد خار گوه ای را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه عمومی واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی وحقیقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل میآید. 
- شرایط دریافت مناقصه: مبلغ 5/000/000  ریال به حساب 0113260213003 بانك صادرات بنام شرکت پرداخت و رسید آن همراه اسناد تحویل گردد.
- تاریخ اخذ: از  1403/12/14  تا  1403/12/19  
- تاریخ تحویل: از تاریخ 1403/12/14  لغایت 1403/12/21  
-پرداخت هزينه چاپ آگهي به عهده برنده ی مناقصه می باشد.
- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.yasujcement.ir مراجعه نمائید. یا به صورت حضوری به آدرس یاسوج،کیلومتر 25 جاده یاسوج به گچساران، کارخانه سیمان یاسوج ساختمان اداری، واحد بازرگانی دریافت نمایند.
- شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 07433262201 یا 09171417403
-تاریخ تحویل اسناد تا (ساعت16:30) مورخ 21/12/ 1403
- تاریخ بازگشایی ساعت 9 صبح   1403/12/22 
-تضمین مناقصه مبلغ 10% قیمت پیشنهادی به عنوان تضمین شركت در مناقصه می باشد که در سامانه صیاد در وجه شركت سيمان ياسوج ثبت گردد .
 
شركت سيمان ياسوج
برای دانلود اسناد مناقصه کلیک نمایید
برای دانلود نقشه ها کلیک نمایید
 
 
 
 

آگهی مناقصه خرید زیگمنت های نگهدارنده و نرمال امرژن تیوپ سیکلونهای۳،۴و۵ به همراه پایه و قفل
  شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "( خرید زیگمنت های نگهدارنده و نرمال امرژن تیوپ سیکلونهای ۳،۴و۵ به همراه پایه و قفل)" را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه عمومی واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی وحقیقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می­آید.
 
- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ 5/000/000 ریال به حساب شماره 0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
 
- زمان اخذ اسناد: از تاریخ۱۴۰۳/۱۲/۱۲ لغایت ۱۴۰۳/۱۲/۱۶ می باشد.
 
- زمان تحویل اسناد: از تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۱۲لغایت ۱۴۰۳/۱۲/۱۹ می باشد.
 
-پرداخت هزينه چاپ آگهي های مناقصه در روزنامه هاي كشور بر عهده برنده ی مناقصه خواهد بود.
 
- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت سیمان یاسوج www.yasujcement.ir مراجعه نمائید. یا به صورت حضوری به آدرس یاسوج،کیلومتر 25 جاده یاسوج به گچساران، کارخانه سیمان یاسوج ساختمان اداری، واحد بازرگانی دریافت نمایند.
 
- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا 09171417403 تماس بگیرید.
 
- تاریخ بازگشایی پاکت هاساعت 9 صبح روز ۱۴۰۳/۱۲/۲۰ می باشد .
 
-تاریخ تحویل اسناد تا تا پايان وقت اداری (ساعت16:30) مورخ ۱۴۰۳/۱۲/۱۹
 
-تضمین مناقصه به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی به عنوان تضمین شركت در مناقصه می باشد که در سامانه صیاد در وجه شركت سيمان ياسوج ثبت گردد .
 
برای دریافت اسناد مناقصه کلیک نمایید
برای دریافت نقشه ها کلیک نمایید
 
 

آگهی تجدید مناقصه خرید 1 عدد ترونیون ورودی آسیاب سیمان
   

آگهي تجدید مناقصه

(خرید 1 عدد ترونیون ورودی آسیاب سیمان)

 شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "( خرید 1 عدد ترونیون ورودی آسیاب سیمان )" را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه عمومی واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی  وحقیقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می­آید.

- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ  5/000/000 ریال به حساب شماره 0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.

- زمان اخذ اسناد: از تاریخ 1403/11/30 لغایت  1403/12/06 می باشد.

- زمان تحویل اسناد: از تاریخ  1403/11/30 لغایت 1403/12/06  می باشد.

-پرداخت هزينه چاپ آگهي های مناقصه در روزنامه هاي كشور بر عهده برنده ی  مناقصه خواهد بود.

- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت سیمان یاسوج www.yasujcement.ir مراجعه نمائید. یا به صورت حضوری به آدرس یاسوج،کیلومتر 25 جاده یاسوج به گچساران، کارخانه سیمان یاسوج ساختمان اداری، واحد بازرگانی دریافت نمایند.

- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا 09171417403 تماس بگیرید.

- تاریخ بازگشایی پاکت هاساعت 9 صبح روز  1403/12/07  می باشد .

-تاریخ تحویل اسناد تا تا پايان وقت اداری (ساعت16:30) مورخ  1403/12/06

-تضمین مناقصه  به مبلغ 10%  قیمت پیشنهادی به عنوان تضمین شركت در مناقصه می باشد که در سامانه صیاد در وجه شركت سيمان ياسوج ثبت گردد .

 

جهت دریافت نقشه ها  کلیک نمایید 

 

 

شركت سيمان ياسوج

 


آگهی مناقصه خرید 1 عدد ترونیون ورودی آسیاب سیمان
  

آگهي مناقصه

(خرید 1 عدد ترونیون ورودی آسیاب سیمان)

 شركت سيمان ياسوج در نظر دارد "( خرید 1 عدد ترونیون ورودی آسیاب سیمان )" را با شرايط مندرج در اسناد از طريق مناقصه عمومی واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی  وحقیقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می­آید.

- شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ  5/000/000 ریال به حساب شماره 0113260213003 نزد بانك صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.

- زمان اخذ اسناد: از تاریخ 1403/11/02 لغایت  1403/11/06 می باشد.

- زمان تحویل اسناد: از تاریخ  1403/11/02 لغایت 1403/11/08  می باشد.

-پرداخت هزينه چاپ آگهي های مناقصه در روزنامه هاي كشور بر عهده برنده ی  مناقصه خواهد بود.

- جهت اخذ اسناد مناقصه و کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت سیمان یاسوج www.yasujcement.ir مراجعه نمائید. یا به صورت حضوری به آدرس یاسوج،کیلومتر 25 جاده یاسوج به گچساران، کارخانه سیمان یاسوج ساختمان اداری، واحد بازرگانی دریافت نمایند.

- در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07433262201 یا 09171417403 تماس بگیرید.

- تاریخ بازگشایی پاکت هاساعت 9 صبح روز شنبه 1403/11/13  می باشد .

-تاریخ تحویل اسناد تا تا پايان وقت اداری (ساعت16:30) مورخ  1403/11/08

-تضمین مناقصه  به مبلغ 10%  قیمت پیشنهادی به عنوان تضمین شركت در مناقصه می باشد که در سامانه صیاد در وجه شركت سيمان ياسوج ثبت گردد .

 

 

 

 

جهت دریافت اسناد کلیک نمایید 

جهت دریافت نقشه ها  کلیک نمایید 

 

 

شركت سيمان ياسوج

 


123